Žaidimo scenarijai

Populiariausio Q-zar žaidimo scenarijus - žaidžia dvi komandos, raudonųjų ir žaliųjų. Kiekvienos komandos narys apsiginklavęs visa reikiama žaidimo įranga. Abi komandos turi savo pagrindinius centrus, kuriuos turi ginti nuo priešininkų. Žaidimo tikslas surinkti kuo daugiau taškų savo komandai. Daugiausiai taškų galima pelnyti įsiveržus į priešo teritoriją ir pataikius į jų pagrindinį centrą du kartus, tačiau besiveržiant į priešo teritoriją galima taip pat ir padėti pelnyti taškus priešininkų komandai, nes kiekvieną kartą kai pataikoma į kitos komandos dalyvį taškai renkami taip pat.

Jei į žaidėją pataikoma įvyksta keli dalykai: visa apranga (liemenė) pradeda vibruoti ir garsu signalizuoti žaidėjui, kad į jį buvo pataikyta. Tuomet žaidėjas į kurį buvo pataikyta turi vieną sekundę šūviui (vadinamu refleksiniu šūviu). Po refleksinio šūvio seka šešios sekundės bausmės. Pirmas tris sekundes įranga informuoja „Apsaugos skydas aktyvuotas“ (Defense Shield, Active Active), šiuo periodu žaidėjas negali taikytis ir šaudyti, bei negali būti pats pašautas. Likusias tris sekundes įranga informuoja, kad žaidėjas pavojuje „Warning, Warning“, tai reiškia, kad žaidėjas gali būti pašautas bet kuriuo metu, tačiau pats jis negali šaudyti. Jei vis dėlto žaidėjas iššauna per paskutiniąsias tris sekundes tuomet visas procesas vėl kartojasi, įskaitant ir vieną sekundę refleksiniam šūviui. Kadangi Q-zar iš kitų žaidimų išsiskiria ypatingai greitu žaidimo tempu ir įtemptomis varžybomis, tai geriau iškęsti tas šešetą sekundžių po to, kai Jus pašauna ir nenuspausti gaiduko, nes kitaip vėl reikės laukti tas itin ilgas šešias sekundes.

Daugiau informacijos: www.lazeriuerdve.lt